środa, 30 lipca 2014

Wzór karty chorego na miastenię

Przepraszam za złą jakość  - moja karta miastenika jest troszkę zniszczona - ale chciałam Wam pokazać bliżej jak wygląda, jakie dane zawiera. To taka mała, składana książeczka, osobiście uważam, że potrzebna każdemu, to taki drugi "dowód tożsamości".
Jeżeli ktoś zechce może sobie wydrukować lub samemu sobie taką zrobić i nosić ją przy sobie. Teraz jak na nią patrzę myślę, że mi też przydałoby się ją odnowić.
Dla ciekawskich: listę leków niewskazanych w miastenii znajdziecie na stronie bocznej mojego bloga - diagnostyka, leczenie i leki w miastenii. Warto ją sobie wydrukować i nosić razem z kartą. Ja to już nie jeden raz sprawdziłam na sobie - przydaje się mieć obie te rzeczy.

-kliknij aby zobaczyć powiększenie-
-kliknij aby zobaczyć powiększenie-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Trądzik posterydowy

        Budząc się rano czułam, że z moją twarzą jest coś nie tak. Jakby coś rozpierało ją od środka. Naciągnięta skóra, swędząca i piecząca...